Motto
- Categorie: Cine suntem?
- Creat la 24 December 2014
- Modificat recent la 24 December 2014
- Afişări: 3527
Nu e destul să ştii,
trebuie să şi aplici;
nu e destul să vrei,
trebuie să şi faci "
J.W.Goethe
Misiunea scolii
- Categorie: Cine suntem?
- Creat la 24 December 2014
- Modificat recent la 24 December 2014
- Afişări: 2698
$1· Educaţia este percepută astăzi ca o funcţie vitală a societăţii contemporane deoarece prin aceasta societatea îşi perpetuează existenţa, transmiţând din generaţie în generaţie tot ceea ce umanitatea a învăţat despre ea însăşi şi despre realitate. De la şcoala contemporană societatea aşteaptă astăzi totul: să transmită tinerilor o cunoaştere acumulată de-a lungul secolelor, să-i ajute să se adapteze la o realitate în continuă dezvoltare ca adult. Toate marile teorii sociologice subliniază importanţa calităţii experienţelor şcolare în integrarea socială a indivizilor, ceea ce argumentează interpretarea: şcoala şi problemele sociale reprezintă cele două feţe ale aceleiaşi monede.
$1· Din punctul de vedere al politicilor sociale, consecinţa acestei viziuni este una extrem de importantă: la ora actuală se preferă investirea resurselor în şcoală, în scopul creşterii calităţii actului educativ, decât în sistemele de control social sau în sistemele de susţinere socială. Această strategie corespunde principiului intervenţiei timpurii, este mai bine să previi, decât să vindeci, şi principiului intervenţiei eficiente: investiţia în şcoală se finalizează în calitatea intelectuală, morală, profesională şi socială a absolvenţilor.
$1· Absolvenţii care probează autonomie intelectuală şi morală, capacitate de adaptare la schimbări, solidaritate şi atitudine deschisă, pozitivă faţă de învăţare sunt mai apţi să-şi rezolve singuri şi corect problemele existenţiale şi vor da dovadă de o conduită dezirabilă social, deci nu vor contribui la creşterea disfuncţionalităţilor sociale.
$1· Şcoala Gimnaziala Nr1 Dalga Gara, este o şcoală în slujba comunitatii, având capacitatea de a funcţiona ca o structură eficientă şi echitabilă pentru toate categoriile de copii şi de a asigura progresul tuturor elevilor săi ,astfel încât, mâine să fie mai buni ca ieri .
$1· Şcoala noastră este deschiă pentru toţi cei care au nevoie de educaţie; în opinia noastră educaţia nu este un privilegiu pentru cineva, ci este un drept al tuturor.
$1· Şcoala satisface nevoia elevului de a se simţi competent, integrat în colectiv şi independent.
$1· Avem ca prioritate pregatirea elevilor pentru o lume în schimbare, formându-le capacitate, deprinderi şi competenţe care să le permită să-şi găsească locul şi menirea socială.
$1· Respectăm fiecare elev, oricât de modeste ar fi rezultatele şcolare, identificând atuul şi aptitudinele fiecăruia pentru a le putea valorifica.
$1· Utilizăm metode activ-participative ( învăţare interactivă, stimularea gândirii critice şi stimularea muncii în echipă ) care vor motivaşi stimula elevii pe durata procesului educaţional.
$1· Educăm elevii pentru a deveni buni cetăţeni şi, în viitorul apropiat, cetăţeni de ,,tip european”.
$1· Educăm elevii pentru a avea un comportament ecologic.
$1· Dorim ca şcoala noastră să devină o şcoală modernă, cu cabinete şi laboratoare, sală de sport, bibliotecă,ş.a.,astfel încât să se şteargă denumirea de ,,şcoală de ţară”.
$1· Şcoala noastră acceptă rolul de iniţiator/susţinător şi catalizator al comunităţii, de continuator al tradiţiilor locale.
$1· Să avem parteneriate active cu autorităţile locale, poliţia, biserica, dispensarul uman şi veterinar şi urmărim să realizăm parteneriate cu şcolile din zonăşi primăriile localităţilor învecinate.
Plan managerial
- Categorie: Cine suntem?
- Creat la 24 December 2014
- Modificat recent la 24 December 2014
- Afişări: 4144
SCOALA GIMNAZIALA NR.1 DALGA GARA
COM.DOR MARUNT
JUD.CALARASI
TEL/FAX 0242644938
ADRESA E-MAIL –This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
PLANUL MANAGERIAL PENTRU SEMESTRUL I
AN SCOLAR 2014/2015
DIRECTII DE ACTIUNE
1.Asigurarea calitatii proceselor de predare-invatare-evaluare si a sarcinilor educationale in vederea realizarii standardelor de integrare europeana.
-Domeniul I:Proiectare –organizare –Obiective :
-cresterea eficientei calitatii manageriale
-asigurarea calitatii proceselor predare-invatare-evaluare
-Domeniul II:Conducerea operationala a unitatii-Obiective:
-aplicarea legislatiei scolare,a ordinelor si metodologiilor MedCT si
ISJ Calarasi.
-Domeniul III:Evaluare-monitorizare-Obiective:
-verificarea indeplinirii obiectivelor si activitatilor planificate
-imbunatatirea tehnicilor de evaluare a performantelor scolare
-respectarea regimului juridic al actelor de studiu si documentelor
de evidenta
2.Intarirea rolului scolii prin gestionarea eficienta a resurselor umane si materiale si realizarea de activitati extracurriculare si programe de coperare educationala.
-Domeniul I:Organizarea/gestionarea resurselor umane-Obiective:
-incadrarea unitatii cu personal de predare si de conducere
-cunoasterea si aplicarea Metodologiei de miscare a personalului
-monitorizarea miscarii personalului
-Domeniul II-Formare si dezvoltare profesionala-Obiective:
-cresterea eficientei activitatii de formare continua
-continuarea programelor de perfectionare cu CCd si alte institutii
-asigurarea eficientei activitatii de OSP
-Domeniul III-Activitati educative si extracurriculare-Obiective:
-asigurarea calitatii activitatii educative scolare si extrascolare in
unitate
-optimizarea activitatii competitionale
-Domeniul IV-Integrare europeana si cooperare internationala-Obiective:
-cresterea implicarii si participarii unitatii scolare la programe UE
-lansarea unor programe ale Consiliului Europei
-Domeniul V-Gestionarea resurselor materiale si financiare-Obiective:
-folosirea optima a resurselor financiare
-asigurarea mediului educational optim
3.Acces egal si sporit la educatie prin proiecte si programe de protectie si sustinere educationala.
-Domeniul I-Organizare-proiectare-Obiective:
-elaborarea unor programe noi pentru consolidarea educatiei de
baza
-realizarea unor masuri de protectie sociala si speciala
4.Reconstructia invatamantului din mediul rural.
-Domeniul I-Organizare/proiectare-Obiective:
-restructurarea retelei scolare in functie de programele de
dezvoltare locala si regionala
- aplicarea unor programe si proiecte in mediul rural
5.Reorganizarea invatamantului prescolar si crearea unui sistem de
educatie timpurie la nivelul judetului.
Aceste directii vizeaza urmatoarele compartimente: managerial;
instructiv-educativ;administrativ;biblioteca;sanitar;protectia muncii;protectia mediului
A) COMPARTIMENTUL MANAGERIAL:
1.Organizarea activitatii la inceputul anului scolar 2013/2014
Nr.crt. |
Obiective |
Masuri concrete |
Termen |
Responsabil |
Indicatori de realizare |
1.1. |
Realizarea planului de scolarizare |
-Se va lua contact cu gradinitele pentru a se analiza situatia concreta. |
Septembrie 2014 |
Director Secretar Invatatorii claselor I |
Tabele nominale Fise de caracterizare a copiilor inscrisi in clasa I |
1.2. |
Asigurarea desfasurarii activitatii semestrului I in conditii bune |
-Se va face instructajul privind normele de protectia si sanatatea in munca si a directiilor de actiune in situatii de urgenta.
-Amenajarea salilor de clasa si a holurilor pentru asigurarea unui climat adecvat activitatii didactice
|
octombrie 2014
Septembrie 2014 |
-Dirigintii si invatatorii -Responsabil comisie protectia muncii
Consilier educativ -Dirigintii |
Procese verbale colective pentru elevi Fise individuale cadre
Sali amenajate
|
1.3. |
Asigurarea incadrarii cu personal didactic calificat |
-Incadrari pe posturile de romana, franceza,muzica,engleza,religie,geografie -Stabilirea dirigentiei la clase |
Septembrie octombrie2014 |
Consiliul de administratie |
Decizie |
2.Planificarea activitatii din unitatea scolara
Nr.crt. |
Obiective |
Masuri concrete |
Termen |
Responsabil |
Indicatori de realizare |
2.1. |
Analiza activitatii desfasurate in anul scolar 2013/2014ca baza de fundamentare a planului de munca pe semestrul Ian scolar 2014-2015 |
-Se va convoca si desfasura sedinta de analiza si proiectare a activitatii |
09.10.2014 |
Director CA CP |
Tinte stabilite pentru elaborarea planului managerial sem.I |
2.2. |
Elaborarea planului managerial al activitatii pentru semestrul I |
-Va fi monitorizat proiectul activitatilor extracurriculare si concursuri scolare.
-Vor fi elaborate proiecte de buget de achizitii ale unitatii scolare. -Vor fi identificate resurse extrabugetare de finantare. |
octombrie 2014
Noiembrie 2014
permanent |
Director Consilier educativ CA |
Proiecte de activitati extracurriculare. Calendar al concursurilor scolare
Proiect de buget
Referate de necesitate
|
2.3. |
Prezentarea planului si aprobarea lui |
Vor fi organizate dezbateri ale planului in vederea aprobarii si adoptarii. |
octombrie 2014 |
CA Consiliul profesoral |
Plan managerial aprobat |
2.4. |
Elaborarea programelor de activitate pe compartimente |
-Se vor elabora planuri si programe de activitate ale comisiilor metodice si se vor prezenta membrilor pentru aprobare. -Se vor elabora programe concrete de lucru pentru celelalte compartimente si vor fi discutate separat cu CA. -Se vor elabora programe lunare operative. |
octombrie 2014 |
Responsabili comisii metodice CA Director |
Planurile si programele comisiilor
Program pentru nedidactic si auxiliar
Program lunar de actiune. |
3.Asigurarea circulatiei optime a informatiei in scoala si in exterior
Nr.crt. |
Obiective |
Masuri concrete |
Termen |
Responsabil |
Indicatori de realizare |
3.1. |
Proiectarea unui sistem informational |
-Vor fi imbunatatite relatiile informale intre factorii ,compartimentele implicate in activitatea scolara. |
permanent |
CA Directorul |
Afisarea materialelor primite in scoala Colectie:Tribuna invatamantului |
4.Asigurarea unei activitati eficiente de indrumare si control
Nr.crt. |
Obiective |
Masuri concrete |
Termen |
Responsabil |
Indicatori de realizare |
4.1. |
Cunoasterea in detaliu a programului de activitate al fiecarui compartiment. |
-Se va alcatui un tablou centralizat cu datele actiunilor din fiecare compartiment,extrase din planurile manageriale ale comisiilor metodice |
1noiembrie 2014 |
CA Responsabili comisii metodice |
Tablou centralizat afisat |
4.2. |
Monitorizarea activitatii pe compartimente |
-Se vor elabora grafice de control pentru fiecare activitate. -Analize periodice a activitatii in compartimente. |
permanent |
Director |
Raport de analiza efectuat |
5.Evaluarea corecta pe parcurs si finala a activitatii colective si individuale
Nr.crt. |
Obiective |
Masuri concrete |
Termen |
Responsabil |
Indicatori de realizare |
5.1. |
Incurajarea si popularizarea rezultatelor pozitive a activitatii cadrelor didactice |
-Se vor evidentia si recomanda cadre didactice in vederea inscrierii la salariul de merit. |
Permanent |
Responsabili comisii metodice Director |
Recomandari de activitate |
5.2. |
Sanctionarea prompta a atitudinilor negative in desfasurarea activitatii |
-Se va aplica legea si regulamentul in fiecare caz in parte in raport cu gravitatea si cu consecintele situatiei. -Se vor cerceta cu atentie cauzele si se vor propune solutii de eliminare a lor. |
Permanent |
CA Comisia de disciplina |
Rapoarte scrise Decizii |
5.3. |
Desfasurarea asistentelor la lectii |
-Evaluarea activitatii didactice in vederea promovarii unui nou model al actului didactic |
Permanent
|
Director Responsabili comisii metodice |
Fise de asistenta |
5.4. |
Aprecierea obiectiva a muncii |
-Se vor intocmi rapoarte lunare privind cadrele didactice |
lunar |
Responsabili comisii metodice Director |
Rapoarte
|
6.Asigurarea relatiilor scolii cu ISJ Calarasi ,Comitetul de Parinti,Politie,Primarie,Biserica,ONG-uri,Agentia de mediu,Pompieri
Nr.crt. |
Obiective |
Masuri concrete |
Termen |
Responsabil |
Indicatori de realizare |
6.1. |
Asigurarea autonomiei scolii in limitele legislatiei si eficientei. |
-Se va tine cont de legislatia in vigoare. |
Perma nent |
Directo rul scolii |
Afisarea schimbarilor in domeniul legislativ. |
6.2. |
Asigurarea eficientei colaborarii cu toti factorii si institutiile cu care scoala conlucreaza. Realizarea proietului,,Scoala dupa Scoala’’. Realizarea proiectului ,,O viata mai buna pentru rromi din Dalga’’ |
-Se vor organiza actiuni in colaborare cu diversele institutii si parteneri educationali tinandu-se cont in organizare si desfasurare de reala eficienta a acestora |
Perma nent
Pe perioada derularii proiectu lui |
Consilie rul educativ
Prof.inv.primar si prescolar:Stanoiu Aurica,Velizarie Nicoleta;institutor Colan Coca Camelia;
Inv si prof.care fac parte din proiect. |
Parteneriate Materiale si pliante Informative
Grafice ,lectii desfasurate,portofolii, rapoarte de activitate etc.
|
6.3. |
Organizarea colaborarii cu parintii |
-Se va colabora cu parintii pentru buna desfasurare a activitatii Comitetelor de parinti ale claselor si al scolii. -Se vor sensibiliza si motiva parintii pentru implicarea acestora in rezolvarea problemelor scolii. -Se vor organiza intalniri periodice privind oferta educationala. |
Perma nent |
Conducerea scolii Invatatorii si dirigintii Comitetul de Parinti |
Procese verbale ale sedintelor Donatii |
6.4. |
Organizarea de intalniri cu parintii |
-Se vor organiza sedinte pe nivele de clase. |
Perma nent |
Invatatorii si dirigintii |
Procese verbale |
6.5. |
Stimularea participarii parintilor la activitati |
-Se vor organiza activitati de igienizare si reparatii curente. |
Perma nent |
Conducerea scolii Invatatorii si dirigintii |
Ambient corespunzator |
6.6. |
Organizarea unor intalniri cu reprezentanti ai societatii civile |
-parteneriate |
Sem I |
Consilierul educativ |
Documente specifice |
6.7. |
Educarea elevilor in spiritul protejarii mediului |
-se vor realiza parteneriate cu Agentia de mediu si Pompierii |
Sem I |
Consilierul educativ Responsabil comisie PSI |
Documente specifice |
B) COMPARTIMENTUL INSTRUCTIV- EDUCATIV
1.Realizarea unei activitati de calitate in predarea si insusirea disciplinelor de invatamant
Nr.crt. |
Obiective |
Masuri concrete |
Termen |
Responsabil |
Indicatori de realizare |
1.1. |
Planificarea modului in care se va parcurge materia pe discipline |
-Se vor elabora planificari calendaristice eficiente si functionale conform Curriculum-ului National sau CDS aprobat. |
15sept-1 octombrie 2014 |
Responsabili comisii metodice Conducerea scolii |
Planificari intocmite |
1.2. |
Parcurgerea ritmica a materiei cu accent pe valoarea formativa a cunostintelor si pe integrarea lor in sisteme functionale cu posibilitati de combinare si extrapolare. |
-Se vor asigura elevilor materiale informative. -Se va asigura recuperarea continua a ramanerilor in urma. -Se vor da testari periodice formative. -Se va asigura insusirea reala a cunostintelor predate cel putin la nivel minimal. |
permanent |
Cadrele didactice |
Teste periodice Elevi cu nivel cel putin minimal de cunostinta |
1.3. |
Participarea la diferite concursuri scolare. |
-Se vor organiza in scoala concursuri participand astfel la cele nationale si locale |
Conform calendarului |
Cadrele didactice |
Rezultate la concurs |
1.4. |
Organizarea olimpiadelor scolare |
-Se vor organiza fazele pe scoala ale olimpiadelor scolare |
Decembrie 2014 |
Profesorii de specialitate |
Rezultate Procese verbale
|
1.5. |
Pregatirea Tezelor Si a Testarii nationale |
-Se vor afisa Metodologia si Calendarul -Vor fi aduse la cunostinta elevilor programele de examen -Se vor face optiuni ale elevilor pentru Istorie sau Geografie -Se vor realiza programe de pregatire cu elevii |
-noiembrie 2014 |
Director
Cadre didactice Diriginti
Profesori de istorie si geografie
Profesorii de limba romana, matematica, istorie,geografie |
Materiale afisate
Elevi informati
Fise cu optiuni
Programe de pregatire |
1.6. |
Pregatirea continua a cadrelor didactice in specializarea metodico-pedagogica |
-Se va extinde participarea cadrelor didactice la actiunile organizate de ISJ Calarasi si CCD Calarasi. -Se va urmari si stimula participarea cadrelor didactice la inscrierea pentru obtinerea gradelor didactice. -. |
permanent |
Directorul scolii |
Adeverinte Procese verbale
|
1.7. |
Formarea si dezvoltarea abilitatilor de utilizare a TIC |
-se vor desfasura activitati AEL in laboratorul de informatica -se vor desfasura activitati de perfectionare a cadrelor didactice incadrate la Scolile I-IV . |
-permanent |
Responsabil sala Cadre didactice |
Grafice Lectii desfasurate |
2.Realizarea climatului moral-afectiv optim in intreaga activitate din unitatea scolara
Nr.crt. |
Obiective |
Masuri concrete |
Termen |
Responsabil |
Indicatori de realizare |
2.1. |
Valorificarea eficienta a tuturor posibilitatilor de educare morala,estetica,afectiva ,fizica in cadrul oferit de institutia scolara. |
-Marcarea unor evenimente ca Ziua Holocaustului,1 Decembrie -Se vor organiza excursii tematice,serbari cu ocazia sarbatorilor de Craciun si Anul Nou |
1decembrie 2014
Vacanta de Craciun |
Consilierul educativ |
Planul excursiilor si al manifestarilor |
2.2. |
Asigurarea unei frecvente optime a elevilor in scoala |
-Se va pastra permanent legatura cu parintii elevilor,cu autoritatea tutelara,cu organele de politie. |
permanent |
Conducerea scolii Dirigintii Invatatorii Comisia de disciplina |
Scrisori informative Instiintari |
2.3. |
Pastrarea unui climat socio-afectiv si moral optim in colectivul de munca al scolii |
-Se va stimula comunicarea deschisa . -Se vor rezolva rapid,transparent si eficient toate conflictele din interiorul colectivului,dintre copii si cadre didactice sau dintre cadre didactice si parinti |
permanent |
CA |
Procese verbale Decizii si hotarari |
2.4. |
Formarea unui comportament democratic si european |
-Organizarea unui cerc tematic „Noi si Europa” |
Sem I |
Prof.de cultura civica |
Cabinet realizat
Tematica cercului Pliante |
2.5. |
Desfasurarea activitatilor educative in laboratoare |
-Se vor amenaja laboratoarele de biologie si fizica,educatie tehnologica |
Sfarsitul sem I |
Profesori de specialitate Director CA |
Laboratoare functionale |
C) COMPARTIMENTUL ADMINISTRATIV
1.Asigurarea respectarii legalitatii in intreaga activitate desfasurata
Nr.crt. |
Obiective |
Masuri concrete |
Termen |
Responsabil |
Indicatori de realizare |
1.1. |
Asigurarea cerintelor de dezvoltare a bazei materiale a scolii. |
-Se vor intocmi referate de necesitate pentru dotari si reparatii care vor fi inaintate comitetului de parinti si nucleului contabil. -Atragerea de resurse extrabugetare prin sponsorizari si donatii.
|
Octombrie –noiembrie 2014
Permanent
|
Conducerea scolii |
Referate de necesitate intocmite Contracte de sponsorizare |
1.2. |
Asigurarea functionarii permanente si integrale a intregii baze materiale din scoala si a bazei sportive. |
- -Se va urmari cunoasterea normelor de protectia muncii si PSI. -Se va realiza curatenia in scoala |
permanent |
Profesorii de educatie fizica Responsabil cu protectia muncii Personal administrativ |
Nota de constatare Stare corespunzatoare a unitatii |
1.3. |
Asigurarea transparentei elaborarii si executiei bugetare |
-Se vor populariza fondurile bugetare si extrabugetare precum si modul de utilizare a acestora. |
Conform calendarului |
Directorul scolii |
Afisarea bugetului |
1.4. |
Reabilitarea infrastructurii |
-Lucrari de reparatii la localul I acoperis si exterior |
Sem I |
Directorul scolii CA Contabil Bibliotecar |
Cladire reabilitata
|
D) COMPARTIMENTUL BIBLIOTECA
1.Asigurarea eficientei bibliotecii in pregatirea elevilor si perfectionarea cadrelor didactice
Nr.crt. |
Obiective |
Masuri concrete |
Termen |
Responsabil |
Indicatori de realizare |
1.1. |
Asigurarea utilizarii fondului de carte. |
-Intocmirea unui program de functionare a bibliotecii care sa raspunda solicitarilor elevilor si cadrelor didactice. -Se va face popularizarea cartilor nou-intrate in biblioteca. |
octombrie 2014 |
bibliotecar |
Program de functionare Lista noilor intrari |
1.2. |
Colaborarea bibliotecii cu cadrele didactice |
-Bibliotecarul va participa la diverse actiuni la solicitarea cadrelor didactice. |
permanent |
bibliotecarul |
Documente intocmite in colaborare cu cadrele didactice |
E) COMPARTIMENTUL SANITAR
1.Asigurarea asistentei speciale pentru elevi si sprijinirea educatiei sanitare
Nr.crt. |
Obiective |
Masuri concrete |
Termen |
Responsabil |
Indicatori de realizare |
1.1. |
Realizarea evidentei starii de sanatate a elevilor |
-Se va tine o evidenta clara a starii de sanatate a elevilor |
permanent |
Profesorii de educatie fizica Invatatorii si dirigintii Conducerea |
Tabele nominale Adeverinte medicale pentru ed.fizica |
1.2. |
Asigurarea interventiei la timp in caz de necesitate pentru rezolvarea problemelor aparute |
-Se va completa trusa sanitara din cancelaria cadrelor didactice. |
octombrie 2014 |
Cadrele didactice |
Trusa medicala |
1.3. |
Colaborarea cu cadrele didactice,parinti si elevi a cadrelor medicale pe linia educatiei sanitare si sexuale. |
-Se va intocmi un program de colaborare cu cadrele medicale din localitate in acest domeniu. |
permanent |
Consilierul educativ |
Graficul intalnirilor Materiale informative |
F) COMPARTIMENTUL ECOLOGIC
Nr.crt. |
Obiective |
Masuri concrete |
Termen |
Responsabil |
Indicatori de realizare |
1.1. |
Educarea elevilor pentru protectia mediului inconjurator. |
-Se vor organiza actiuni de ingrijire a spatiilor verzi din curtea scolii. -Tematica orelor educative va include educatia elevilor pentru protectia naturii si atragerea atentiei asupra pericolului ce decurge din nerespectarea normelor ecologice. -Participarea elevilor la concursuri cu desene tematice pe tema ecologica. |
permanent |
Consilierul educativ Invatatorii si dirigintii Personalul auxiliar |
Ambient placut Lucrari realizate |
Director,
Prof.ing.Prevenda Irina
COMISIILE UNITATII SCOLARE
- Categorie: Cine suntem?
- Creat la 24 December 2014
- Modificat recent la 24 December 2014
- Afişări: 4848
SCOALA CU CLASELE I-VIII DALGA-GARA, COM. DOR MARUNT,JUD. CALARASI
COMISIILE UNITATII SCOLARE
I .COMISIA PENTRU EVALUARE SI ASIGURAREA CALITATII
*cadre didactice
Consiliul de administratie 2014-2015
- Categorie: Cine suntem?
- Creat la 24 December 2014
- Modificat recent la 24 December 2014
- Afişări: 29888
CONSILIUL DE ADMINISTRATIE
AN SCOLAR 2014/2015
1.PREVENDA IRINA –DIRECTOR
2.IACOMI ION-PRIMAR
3.HRISTU COSTEL-CONSILIER LOCAL
4.STANOIU AURICA-CADRU DIDACTIC
5.COLAN CAMELIA-CADRU DIDACTIC
6.PARASCAN VIOLETA-PARINTE
7.FRATILA CRENGUTA-PARINTE
8.VELIZARIE NICOLETA-REPREZENTANT FSLI-OBSERVATOR