Tematica sedintelor consiliului profesoral 2014 -2015
- Categorie: Calitate in educatie
- Creat la 02 January 2015
- Modificat recent la 02 January 2015
- Afişări: 9680
GRAFICUL / TEMATICA
ŞEDINŢELOR CONSILIULUI PROFESORAL
ÎN ANUL ŞCOLAR 2014-2015
Nr Crt |
UNITATEA DE CONŢINUT | RESURSE | TERMEN | RESPONSABIL |
Aprobarea fisei de evaluare a cadrelor didactice pentru anul scolar 2014-2015 Dezbaterea si avizarea regulamentului intern al scolii.
|
Resurse umane ROFUIP Optiunile elevilor/Scheme orare
|
Septembrie 2014 |
Director Director Comisia pentru curriculum Directori/CEAC Director Grup de lucru
|
|
|
Rapoarte responsabili comisii metodice si compartimente functionale Proiectul de dezvoltare institutională Regulamentul Intern Metodologiile de examen ORDIN nr.5132/10/09/2009 privind activitătile specifice functiei de diriginte Programul activitătilor educative scolare si extrascolare |
Octombrie 2014 |
Director Consilier educativ / Responsabil P.M. şi P.S.I. |
|
|
Rapoarte intermediare CEAC Programul de interventie privind îmbunătătirea situatiei disciplinare si a situatiei la învătătură |
Noiembrie 2014 |
Director/C. pt curriculum CEAC Dirigintii |
|
|
Criterii elaborate CA Metodologia de acordare a gradaţieii de merit în învătământul preuniversitar Cereri/Rapoarte depuse Programul CM Programul activitătilor educative
|
Decembrie 2014 |
Directori/Responsabili CM CP |
|
|
ROFUIP Raport privind starea si calitatea învătământului – semestrul PDI |
Ianuarie 2015 |
Directori / responsabili CM CP Consilier Educativ / Comisia activităti educative |
|
|
Metodologia privind aprobarea cifrei de scolarizare
|
Februarie 2015 |
Director Consiliul pentru curriculum |
|
|
Oferta curriculară Metodologia de organizare si desfăsurare a examenelor; admitere, continuarea studiilor |
Martie 2015 |
Consiliul pentru Curriculum Director Directori / Responsabili CM |
|
|
Raport CEAC Programul pentru reducerea absenteismului si a abandonului scolar |
Aprilie 2015 |
CEAC Comisia pt. monitorizarea disciplinei scolare |
|
|
Prezentarea programului,a referatului
|
Mai 2015 |
Director/ Diriginti V-VIII,invatatorii |
|
|
Raport CEAC Situatiile prezentate de diriginti / învătători la sfârsitul semestrului al II-lea |
Iunie 2015 |
Director Consiliul Clasei Consilier educativ |
Director:Prevenda Irina
Raport privind starea invatamantului 2013-2014
- Categorie: Calitate in educatie
- Creat la 02 January 2015
- Modificat recent la 02 January 2015
- Afişări: 3210
SCOALA GIMNAZIALA Nr. 1 DALGA GARA Aprobat in Consiliul de
Com .Dor Marunt Administratie al Scolii Gimnaziala
Jud.Calarasi Dalga Gara la data de
e-mail:This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
RAPORT
PRIVIND STAREA INVATAMANTULUI PE
ANUL SCOLAR 2013/2014
- ACTIVITATEA MANAGERIALĂ
- Realizarea documentelor de proiectare managerială:
Pornind de la Proiectul de dezvoltare institutionala,al Legii Educatiei Nationale nri.1/05.01.2011 si a ordinelor MEdCT au fost realizate la inceputul anului scolar:
-Planul managerial anual pentru anul scolar 2012/2013
-Planul managerial semestrial privind semestrul II
-Raportul privind starea invatamantului pentru anul scolar 2013/2014
- Analiza activităţii desfăşurate de conducerea unităţii
- Organizarea compartimentelor, consiliilor, comisiilor
La inceputul anului scolar au fost stabilite componenta Consiliului de Administratie si a Comisiilor cu caracter temporar si permanent.Astfel au fost stabilite urmatoarele comisii:Comisiile metodice ale invatatorilor,Comisia profesorilor ,Comisia dirigintilor Comisia pentru asigurarea calitatii,Comisia de acordare a burselor scolare,Comisia pentru protectia si securitatea in munca si PSI,Comisia de inventariere ,Comisia de monitorizare a notarii ritmice ,etc.
De asemenea au fost stabilite graficele intalnirilor CA si CP si a fost organizata activitatea serviciului secretariat si contabilitate;comisiile formate si-au desfasurat activitatile conform graficelor .
- Repartizarea responsabilităţilor si monitorizarea activitatilor
Au fost stabiliti responsabilii si membrii comisiilor mai sus mentionate si au fost delegate responsabilitatile.Printre atributiile delegate sefilor comisiilor s-a aflat evident si cea de monitorizare a personalului din subordine.Activitatea a fost monitorizata prin asistente efectuate la ore de catre sefii comisiilor metodice si de catre directorul scolii precum si de rapoarte de activitate realizate de sefii comisiilor metodice.De asemenea au fost realizate fise de autoevaluare privind activitatea semestrului I si II pentru fiecare categorie de personal.Aceste fise vor fi discutate in cadrul comisiilor metodice iar centralizarea lor va fi realizata de catre conducerea scolii.
- Autoevaluarea activităţii manageriale.
In ceea ce priveste activitatea manageriala pe anul scolar 2011-2012 am implicat in actul de conducere Consiliul de Administratie si Consiliul Profesoral si am pastrat o buna relatie cu comitetele de parinti care au fost consultate permanent prin intermediul invatatorilor si a profesorilor diriginti.Activitatea manageriala a fost transparenta ,toate deciziile fiind comunicate personalului unitatii de invatamant.A fost realizata o buna relationare a scolii cu ISJ Calarasi ,toate precizarile Inspectorilor fiind aduse la cunostinta cadrelor didactice .
Cadrele didactice au fost sprijinite in activitatea desfasurata .a fost urmarita executia bugetara ,fondurile fiind asimilate in timp stabilit .
Activitatea manageriala pe semestrul I si II a fost apreciata in cadrul inspectiilor desfasurate ,in urma carora s-au incheiat procese verbale .
- RESURSE MATERIALE ŞI FINANCIARE
- Baza materială:
- Spaţii pentru învăţământ:Au fost igenizate toate spatiile scolare,scoala a primit autorizatie de functionare.
La scoala cu cls.I-IV Dalga Sat s-au executat urmatoarele lucrari:
-au fost igenizate toate spatiile scolare;
Ambele scoli au fost aprovizionate cu lemne de foc pentru sezonul rece.
Toate lucrarile de investitii precum si dotarile de cladire s-au facut cu fonduri de la Consiliul Local.
- Biblioteca
Biblioteca a fost integrata CDI .Activitatea bibliotecii s-a desfasurat conform programului de lucru stabilit .
Consiliul local a sponsorizat elevii premianti cu diplome si carti de lectura.
2.1.3.Baza sportivă
Aceasta este formata dintr-un teren de sport ce cuprinde un teren handbal,un teren fotbal . Activitatea didactica se desfasoara pe terenul de sport cand vremea este favorabila.
Resurse financiare
- Bugetul anual
Impreuna cu compartimentul contabilitate a fost realizat proiectul de buget .
Variante proiectate si varianta aprobata vor fi afisate in cancelaria scolii.
- Identificarea resurselor, inclusiv extrabugetare
Scoala nu dispunde de resurse extrabugetare .
- RESURSE UMANE
- Personal didactic/didactic auxiliar/nedidactic
- Încadrarea cu personal didactic/didactic auxiliar/nedidactic
La inceputul semestrui I s-a realizat incadrarea cu personal didactic dupa cum urmeaza:
Nr. crt. |
Nume si prenume | Functia | Grad didactic | Statut |
1 | Colan Coca | Institutor II | GRr II | Titular |
2 | Ivan Dobre | Invatator | Def | Titular |
3 | Velizarie Nicoleta | Prof.invatamant primar | Gr I | Titular |
4 | Petcu Felicia | Prof. inv. primar | Gr.I | titular |
5 | Iancu Emilia | Prof. inv primar | Gr I | Titular |
6 | Hriscu Lilia | Invatator | Gr.I | Titular |
7 | Maracine Carmen | Profesor Lb franceza /Ed plastica | - | Suplinitor necalificat |
8 | Prevenda Irina | Profesor ed.tehnologica | Gr I |
titular |
9 | Buta Irina | Profesor matematica | Deb. | Suplinitor calificat |
10 | Sbarcea Marius | Profesor istorie | Def. | Suplinitor calificat |
11 | Dragutu Mariana Madalina | Profesor informatica | Deb | Suplinitor calificat |
12 | Toader Luiza Cristina | Prof.inv.primar | Def. |
Titular |
13 | Baciu Lucica | Profesor religie | Def |
Suplinitor calificat |
14 | Guta Coca Elena | Profesor chimie fizica | Def | Suplinitor calificat |
15 | Bogdan Catalin Sorin | Profesor lb.engleza | Deb |
Suplinitor calificat |
16 | Ungur Gabriel | Profesor Geografie | Deb | Suplinitor calificat |
17 | Stanoiu Aurica | Prof.inv.primar | Gr.I | Titular |
18 | Toader Raluca | Prof.inv.primar | Def. | Titular |
19 | Mitea Mihaela | Prof lb.romana | Deb. |
Suplinitor.calificat |
20 | Grigore Madalina | Prof Biologie | Deb. | Suplinitor calificat |
21 |
Hristu Daniela | Secretar | ||
22 | Fratila Getuta |
Contabil |
||
23 | Gogu Mircea | Muncitor | ||
24 | Cosma Elena | Ingrijitor | ||
25 | Fratila Crenguta | Ingrijitor | ||
26 | Rotaru Alina | Ingrijitor | ||
27 | Zamfir Doina | Ingrijitor |
- Activitatea consiliilor, comisiilor.
Comisiile metodice si-au desfasurat activitatea conform planificarilor semestriale si anuale.Sefii comisiilor metodice au intocmit rapoarte de analiza semestriala rapoarte care care vor fi prezentate atat in cadrul comisiilor metodice cat si al CA.
- Activitatea de (auto)perfecţionare a cadrelor didactice
Pe semestrul I cadrele didactice din scoala au participat la activitatile desfasurate in cadrul cercurilor pedagogice ,iar o parte a cadrelor didactice si-au continuat studiile universitare si postuniversitare
- Elevi
- Şcolarizarea şi frecvenţa. Statistic, pe niveluri / clase,
Sfarsit de semestru
Nr.crt. | Clasa | Total elevi | Fete | Baieti |
1 | I | 25 | 15 | 10 |
2 | II | 22 | 12 | 10 |
3 | III | 20 | 10 | 10 |
4 | IV | 25 | 12 | 13 |
5 | V | 43 | 26 | 17 |
6 | VI | 22 | 11 | 11 |
7 | VII | 50 | 28 | 22 |
8 | VIII | 32 | 14 | 18 |
TOTAL | 239 | 128 | 111 |
Scoala Dalga Sat
Nr crt | clasa | Total elevi | Fete | Baieti |
I | 14 | 7 | 7 | |
III | 15 | 6 | 9 | |
TOTAl | 29 | 13 | 16 |
- Cauze ale absenteismului
-lipsa interesului pentru scoala;
-mediul sarac de provenienta al elevilor;
-dezinteresul parintilor;
- Abandonul şcolar. Cauze. Modalităţi de înlăturare
Total elevi abandon | Cauze | Modalitati de inlaturare |
-lipsa interesului pentru scoala -saracia -lipsa unor modalitati alternative de invatare |
-implicarea activa a cadrelor didactice in aducerea elevilor la scoala; -in scoala se deruleaza din anul scolar 2011 un proiect ,,Scoala dupa scoala’’,in care au fost selectionati elevi de la invatamintul primar cu o situatie defavorizata si cu nivel scazut la invatatura ,in vederea remedierii situatiei scolare. -programe de recuperare a elevilor in situatie de abandon; -implicarea parintilor in atragerea copiilor la scoala; |
- Rezultate la învăţătură. Statistic, pe niveluri
Statistica pe niveluri de invatamant:
Nr.crt. | Nivel de invatamant | Total elevi | Total promovati | Procent |
5-6.99 S |
7-8.99 B |
9-10 FB |
1 | Primar | 92 | 86 | 92,3% | 27 | 27 | 32 |
2 | Gimnazial | 147 | 139 | 90.4% | 59 | 62 | 18 |
total | 239 | 222 |
REPETENTI: .
Nivel | Total | fete | baieti |
Primar | 4 | 2 | 2 |
Gimnazial | 8 | 3 | 5 |
Total | 13 | 5 | 8 |
Elevi cu situatia neincheiata:
Nr.crt. | Clasa | Numar elevi |
1 | I | 2 |
2 | II | |
3 | III | - |
4 | IV | - |
5 | V | - |
6 | VI | - |
7 | VII | - |
8 | VIII | - |
Total | - |
Elevi nescolarizati
Primar- din care fete
Gimnazial-2 din care fete 1
TESTAREA NATIONALA
Clasa a VIII-a
Lb romana
Mediu | Nr de elevi inscrisi | Nr de elevi prezenti | Nr note <5 | Nr note 5 | Nr note 6 | Nr note 7 | Nr note 8 | Nr note 9 | Nr note 10 | Procent promovabilitate |
rural | 32 | 27 | 21 | 5 | - | 1 | - | - | 100% |
Matematica
mediu | Nr de elevi inscrisi | Nr de elevi prezenti |
Nr note <5 |
Nr note 5 | Nr note 6 |
Nr note 7 |
Nr note 8 |
Nr note 9 | Nr note 10 | Procent promovabilitate |
rural | 32 | 27 | 17 | 8 | 1 | - | 1 | - | 100% |
- Rezultatele obţinute la concursuri şi olimpiade şcolare
La nivel scolii au fost organizate olimpiade la urmatoarele discipline: matematica,lb.romana,,lb engleza,biologie.
- DESFĂŞURAREA PROCESULUI INSTRUCTIV - EDUCATIV
- Calitatea proiectării didactice. Analiză pe discipline
La inceputul semestrului I si II au fost realizate proiectarile
calendaristice in conformitate cu prevederile programelor scolare |
ale ghidurilor metodologice de proiectare si evaluare.
Aceste proiectari au fot preluate de la cadrele didactice de sefii comisiilor metodice si depuse cu dosarele comisiilor metodice la conducerea scolii.
- Prezentarea opţionalelor
In ceea ce priveste CDS pentru anul scolar 2010-2011 acestea au fost alese in urma consultarii parintilor dupa cum urmeaza :
Nr. crt |
CLASA | DENUMIREA OPTIONALULUI |
1 | I | |
1 | a II -a | Literatura pentru copii |
2 | a III-a A | Matematica distractiva |
3 | aIII-a B | Caruselul ortogramelor |
4 | a IV a | Prietenul meu,calculatorul |
5 | V,VI,VII,VIII | Informatica |
- Program de pregătire cu elevii capabili de performanţă.
Atat invatatorii cat si cadrele didactice de la invatamantul gimnazial au realizat programe de pregatire suplimentara a elevilor capabili de performanta. Acesti elevi au participat la olimpiadele scolare pe scoala dar si la faza locala.
- Program de pregătire suplimentară.
Au fost realizate programe de pregatire suplimentara cu elevii la disciplinele limba si literatura romana,matematica si istorie pentru desfasurarea in bune conditii a participarii acestora la Testarea Nationala.
- Activitatea educativă. Calitate, eficienţă
S-a desfasurat in conformitate cu planificarea realizata de consilierul educativ fiind realizate activitati placute cu ocazia zilei 15 ianuarie(Eminescu),22 martie –ziua mondiala a apei,17aprilie-ziua mondiala a sanatatii ,1 iunie –ziua copilului .
- Activitatea extracurriculară. Motivaţie, calitate, eficienţă
Profesorii de limba romana ,istorie au desfasurat activitati de pregatire extracurriculara cu elevii claselor V-VIII . .
- PARTENERIAT EDUCAŢIONAL
- Colaborarea cu părinţii.
In ceea ce priveste colaborarea cu parintii pot spune ca acestia au fost solicitati permanent in cadrul sedintelor cu parintii pentru o imbunatatire a performantelor scolare ale elevilor.Au fost semnate parteneriate cu acestia pentru sprijinirea procesului instructiv-educativ.
- Colaborarea cu Consiliul Local / cu alte instituţii
Relatiille cu CL sunt bune la fel si cu Primaria.De asemenea exista bune relatii cu Politia,Biserica,CMI-urile din localitate,cu aceste institutii fiind semnate parteneriate .
- ACTIVITATEA PERSONALULUI DIDACTIC AUXILIAR. CALITATE, EFICIENŢĂ
- Secretară
Activitatea serviciului secretariat s-a desfasurat in bune conditii Au fost realizate dosare personale ale elevilor ,au fost actualizate dosarele personale ale cadrelor didactice .Toate situatiile solicitate de ISJ au fost intocmite la timp .
- Bibliotecar
Activitatea se desfasora conform programului ,cartile au fost asezate ,iar achizitiile noi au fost inventariate .
Contabilitate
Compartimentul contabilitate si-a indeplinit sarcinile .Fondurile ce au fost repartizate scolii au fost asimilate ,la sfarsitul anului financiar fiind pe cifra 0 . Materialele didactice ,mobilierul gradinitelor noastre precum si aparatele de educatie fizica au fost inventariate .A fost actualizat inventarul scolii .
- ACTIVITATEA PERSONALULUI NEDIDACTIC. CALITATE, EFICIENŢĂ
- Personal întreţinere şi îngrijire
Si-au desfasurat activitatea in cormitate cu fisa postului fiind realizate permanent curatenia si incalzirea claselor.
- CONCLUZII
In concluzie pot spune ca activitatea compartimentelor de conducere si executie din scoala noastra s-a desfasurat in bune conditii,dar trebuie imbunatatita activitatea didactica pentru reducerea numarului de corigenti si a abandonului scolar.Trebuie intensificate actiunile de pregatire si imbunatatire a frecventei la cursuri a elevilor claselor V-VIII .Atentie sporita trebuie acordata deasemenea disciplinei si pastrarii bazei materiale a scolii.
Director,Prevenda Irina
Raport de Evaluare Interna 2013 - 2014
- Categorie: Calitate in educatie
- Creat la 02 January 2015
- Modificat recent la 02 January 2015
- Afişări: 2686
Instrumente de evaluare
- Categorie: Calitate in educatie
- Creat la 25 May 2011
- Modificat recent la 17 March 2013
- Afişări: 3852
Evaluarea va urmări stabilirea raportului dintre performanţele obţinute şi cele intenţionate prin:
1. Autoevaluare
2. Interviuri
3. Observaţie
4. Proiecte şi experimente
5. Rapoarte scrise
6. Fişe de apreciere
7. Înregistrări video
8. Chestionare
9. Teste